چت دل
چت دل بهانه ای برای با هم بودن
چت روم
چت دل
چت رومی برای عاشقان

دنیــــــــــــــــای تنهــــــــایی

 

 

دلم تب داره ، بیماره

چشام تو فکر دیداره

از این روزا چه دلگیرم

                 که از دوری زمین گیرم                           دارم می سوزم از احساس

تب دلتنگیام بالاس

نمی دونم می تونم یا نمی تونم

تورو حس می کنم تو خواب

می شم بدتر می شم بی تاب

می خوام حست کنم اینجا

تو نیستی این روزا اما

دلم می لرزه از فکرت

نمی مونه یه کم ساکت

چرا با قلب من رفتی

بدون بد شدن رفتی

چرا چشم منو بستی

چرا قلبمو نشکستی

نمی دونم می تونم یا نمی تونم

دارم می سوزم از احساس

تب دلتنگیام بالاس                          

                      

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

|3 / 11 / 1389برچسب:,| 15|nili|

Oodi3