چت دل
چت دل بهانه ای برای با هم بودن
چت روم
چت دل
چت رومی برای عاشقان

دنیــــــــــــــــای تنهــــــــایی

** بازی زندگی اون نیست که تاس خوب بندازی  ،  اینه که تاس بدو خوب بازی کنبم **

 

*** تا حالا به این گردش روزگار توجه کردی ؟

سوسک از موش میترسه !

موش از گربه !

گربه از سگ !

سگ از مرد !

مرد از زن !

زن از سوسک ! آه این جه حکمتی ***

 

** اندیشیدن به پایان هرچیز ، شیرینی حضورش را تلخ می کنند ، بگذار پایان تو را غافلکیر کند ، درست مانند آغاز ! **

 

*** همیشه بهترین راه را برای پیمودن می بینیم اما فقط راهی را می پیماییم که به آن عادت کردیم .  ***

 

** کاش فاصله ها مثل سیاهی مداد بودند تا هنگام دلتنگی آنها را پاک میکردیم . **

 

** زادگاه و تاربخ تولد هیچکس در هیچ نقشه و تقویمی نیست

چراکه آدمها هر لحظه در طپش قلب  کسانی که دوستشان دارند متولد میشوند . **

 

 

** ماه به من گفت اگر دوستت به تو پیغامی نمیدهد  چرا ترکش نمیکنی  ؟ 

به ماه نگاهی کردم و گفتم آبا آسمان ترا ترک می کند زمانی که نمی درخشی ! **

 

** آنقدر باورت دارم که وقتی میکویی باران من خیس می شوم **

 

**مثل کبریت کشیدن در باد دیدنت دشوار است ، من که به معجزه عشق ایمان دارم  ... میکشم آخرین دانه کبریتم را در باد ... هرچه باداباد ! **

 

*** گدا شدن به در میحانه دوست ، قصد یاد کردن از اوست وگرنه نان شب را هرگدائی دارد  ***

 

** تو در جانی ، تو مرجانی ، تو مروارید غلطانی ،

اگر فلبم صدف باشد میان آن تو پنهانی ***

 

** آرام بخوان چون آهسته نوشتم ، بی پروا بخوان چون از خود نوشتم ، نزدیک کسی نخوان چون تنها نوشتم ، از دل بخوان چون بادل نوشتم  ilove you to **



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

|22 / 11 / 1389برچسب:,| 4|nili|

Oodi3